DREPTURI

Blogul mPandanda World Love are drepturi de autor.MyFreeCopyright & Maxter Copyright , All rights reserved.Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Play
Adopt Pets Free

Team

InfPanda

Update !

Astazi DJ a fost foarte activ ! Mi-a raspuns la intrebari pe care vi le voi prezenta imediat . Astazi a mai adaugat o sigla pe "trotuarul" din BearHollow .
DJ mi-a spus ca in curand vor aparea questurile , ceea xe este un lucru bun. L-am intrebat daca acest server este sigur mi-a raspuns ca este foarte sigur , nu are de gand sa il inchida si plus va continua forever cu perioada beta ,deci este foarte ok acest server ! Mi-a mai zis ca in curand va schimba si catalogul ! O alta intrebare adresata de mine a fost , daca are o persoana pentru un blog, si mi-a raspuns cu numele de Kate , a spus ca este o persoana buna care stie engleza perfecta pentru a creea un blog ! Daca voi mai avea ceva informatii va voi anunta ! Fi-ti cu ochii pe noi !


0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

DREPTURI

Blogul mPandanda World Love are drepturi de autor.MyFreeCopyright & Maxter Copyright , All rights reserved.Image and video hosting by TinyPic

Translate

Vizitatori din 18/06/2017

Flag Counter
TOTALI VIZITATORI BLOG

Zing prize's

Click for see prize Zing