DREPTURI

Blogul mPandanda World Love are drepturi de autor.MyFreeCopyright & Maxter Copyright , All rights reserved.Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Play
Adopt Pets Free

Team

InfPanda

FreePandanda VS Pandanda.me

     M-am gandit ca sa fac un fel de diferente intre cele doua servere Pandanda . Asa ca sa incepem :

In primul rand este aiurea ca toata lumea sa aiba Dragon, deci chiar este aiurea , am ajuns la concluzia ca daca acesti dragoni sunt gratuiti pentru playeri va fi plictiseala in Pandanda, deci minus un punct FPD . Deocamdata Pandanda.me este plin de buguri si plin de greseli , nu putem accesa casa, nu putem multe sa facem asa ca minus un punct.
FPD are un design nou si nemaiintalnit , deoarece in Bear Hollow sunt 2 panda noi si ceva decoratiuni noi ceea ce ne da cu gandirea ca Administratorul acestui server este priceput in design , bravo lui . Ar fi chiar ceva super ca dupa 2-3 zile sa dispara dragonii , sa nu mai poata nimeni sa ia , ar fi ceva super :> . Un moderator a anuntat ca va face si Moderatori si Serifi , asa ca fiti pe faza :) .
Cat despre Pandanda.me , deocamdata eu nu am prins nici un Moderator prin server , macar sa anunte ceva sa jucam ceva , nimic , absolut nimic . Oricum eu am impresia ca PD.me va fi un server reusit , chiar nu stiu de ce am impresia , dar ganditi si voi umpic , in FPD avem totul , aveam Beta,Dragon,Cai,Sanie,etc.. , cat in PD.me avem doar Cai,Sanie si unii Dragoni , interesant ! Deci s-ar putea ca FPD sa dea faliment in 3-4 luni , asa ca nu va puneti mari sperante in FPD , dar nici in PD.me , deoarece eu am pus baza odata in Pandanda Original dar si in iPandanda si nu vreau sa fiu din nou dezamagit de inchiderea serverului ! Asa ca profitati de ambele servere ! :))

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

DREPTURI

Blogul mPandanda World Love are drepturi de autor.MyFreeCopyright & Maxter Copyright , All rights reserved.Image and video hosting by TinyPic

Translate

Vizitatori din 18/06/2017

Flag Counter
TOTALI VIZITATORI BLOG

Zing prize's

Click for see prize Zing