DREPTURI

Blogul mPandanda World Love are drepturi de autor.MyFreeCopyright & Maxter Copyright , All rights reserved.Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Play
Adopt Pets Free

Team

InfPanda

Tricoloru?


O noua modă în iPandanda ?

Hey ! După ce am terminat de filmat un episod din emisiunea mea , m-am dus în Bear Hollow să văd ce m-ai este nou , când colo văd dintr-o data o ceată mare de " piţigoi " în diferite culori ! Aşa că m-am dus şi eu acolo şi am facut poze cu ei şi am arătat jucătorilor noua modă a acestui joc ! Priviţi imaginile de mai jos :

Useri  : Seba, Rosu,Galben,Portocalia,Verde,Albastru,Mova,Alisia77,XxJessicaXx si InfPanda






3 comentarii:

DREPTURI

Blogul mPandanda World Love are drepturi de autor.MyFreeCopyright & Maxter Copyright , All rights reserved.Image and video hosting by TinyPic

Translate

Vizitatori din 18/06/2017

Flag Counter
TOTALI VIZITATORI BLOG

Zing prize's

Click for see prize Zing